.

Witaj w moim świecie...

czwartek, 17 marca 2016

Tak sobie...

Przeglądając blogi, na których czytam różne fajne treści, postanowiłam pisać i ja. Nie wiem jak mi to wyjdzie, no ale spróbuję. Mam nadzieję, że moje wpisy zainteresują chociaż nielicznych czytelników, którzy będą mnie czytać. Bo nie chodzi o to, by była ich wielka liczebność ale przynajmniej kilku podobnie piszących o kobiecej codzienności. Mój blog, będzie czymś w rodzaju mojego pamiętnika, w którym chciałabym co nieco uwiecznić. Przynajmniej to co lubię, a nawet to czego nie lubię. Takie sobie zwyczajne chwile chwileńki, które przędą się w codzienność. Przewijając ją z dnia na dzień, jak nić na kołowrotku. Wiosna nadchodzi, a więc będzie o czym pisać. Zapraszam. Dziękuję, za odwiedziny, czytanie i komentarze. Pozdrawiam serdecznie :)
Emma

10 komentarzy:

  1. Hejka :)))
    Witaj w blogowym świecie. Kota masz pięknego w avatarku a kołowrotkiem zdobyłaś moje serce :)))) Z miłą chęcią będę do Ciebie zaglądać. Uwielbiam czytać o takiej zwykłej, codziennej, najzwyklejszej codzienności bo to nasze życie pełne przeróżnych, ciekawych wątków :)))))
    Dziękuję za zainteresowanie się moim blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno google mają jakieś usterki i te avatarki nie zawsze się pokazują, podobno ma się to ,,samo" naprawić. Jest okazja do zaobserwowania czy tak się dzieje naprawdę, cieszę się, że twój kotek wyświetla się u mnie :)

      Usuń
    2. Hej! Dziękuję Agatku :) za miłe mnie przywitanie i słowa. Cieszę się bardzo, że mój skromny wpis i awatar mojej kotki zdobył Twoje serce, które z pewnością będę sobie cenić. Serdeczności :)

      Usuń
    3. Natomiast co do usterek, to zauważyłam, że jest ich sporo. Ale może z czasem ustąpią, tak jak napisałaś. Raz jeszcze bardzo dziękuję i pozdrawiam Cię Agatku serdecznie :)

      Usuń
    4. Nie do końca wiem jak się usuwa obserwatora bo nigdy tego nie robiłam, ale... udało się, tak jak chciałaś usunąć z listy twój niechciany avatarek, ale napisz coś do mnie, bo może być i tak, że jak są z jednego bloga to zablokowałam i tego z kotkiem i w ogóle nie będziesz mogła do mnie pisać :/
      Jak by był problem to napisz go tutaj, będę zaglądać i w razie czego czekać na wiadomość od Ciebie.

      Usuń
    5. Agatko, mam nadzieję, że wszystko jest w porządku, bo sprawdzałam no ale Google lubi jak widać płatać figle, a więc za chwilę raz jeszcze sprawdzę :) pisząc u Ciebie komentarz. Serdeczności Agatko :)

      Usuń
  2. Witanko :-) Zajrzałam do Ciebie czytając blog "Agatek" i bardzo się cieszę hehe. Szczerze mówiąc kot mnie zaintrygował bo ja też wielką miłośniczką tych stworzeń. Widzę, że trafiłam pod właściwy adres, też życie mnie interesuje i też piszę o smutkach i radościach i raźniej mi czytać o tym u innych :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marzenko :) Miło mi czytać, tak miłe słowa, dziękuję bardzo. To miłe, że tak wiele nas łączy, a zatem i ja Ciebie będę też odwiedzać i czytać z wielką przyjemnością. Jeśli chodzi o zwierzaczki, to mam na ich punkcie bzika :) od dzieciństwa i muszą być, po prostu muszą. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
    2. Marzenko :) Bardzo mi miło i pozdrawiam Cię :D

      Usuń
    3. Agatko i Marzenko, a ja pozdrawiam was obie :) Serdeczności dla was Dziewczęta :)

      Usuń

O mnie

Moje zdjęcie
Niepoprawna romantyczka. Dom i ogród, ja z mężusiem, oraz wspaniali trzej synowie, a także dwa dorodne psy i cztery zabawne koty. Oto cała ja i mój życiowy dobytek, dający mi szczęście. Pozdrawiam serdecznie :) Dziękuję wszystkim odwiedzającym mnie gościom, za czytanie i komentowanie.

Wiosennie i pogodnie...

Wiosennie i pogodnie...