.

Witaj w moim świecie...

poniedziałek, 30 maja 2016

Drodzy Przyjaciele

Serdecznie Was witam :) Po długim bardzo czasie, dziś postanowiłam zajrzeć na mojego bloga a także i Was odwiedzić na tyle na ile starczy mi sił. Jeżeli dziś nie dam rady Was wszystkich odwiedzić, to sprostam temu zadaniu w dniu jutrzejszym. Jest mi ogromnie miło, że mimo mojego czasowego się zniechęcenia do dalszego pisania mojego bloga, to jednak tu zaglądaliście i zachęciliście mnie do jego kontynuacji, za co bardzo Wam wszystkim dziękuję. Czas, który mijał do obecnej chwili spędzałam na pracach w naszym ogrodzie z moim mężusiem, by dźwignąć nasze roślinki do pozimowego a wiosennego życia. Ponieważ, tak jak u Was tak też w naszym ogrodzie tegoroczna zima narobiła wiele szkód. Napracowaliśmy się co niemiara, by sprostać temu zadaniu ale w końcu daliśmy radę i teraz wszystko wspaniale już kwitnie, co cieszy nasze oczy i serca. Mężuś też między chwilami ponaprawiał swoje autka, którymi na obecny czas bardziej się pasjonuje aniżeli jeździ. Oczywiście, jeśli zachodzi potrzeba to też jedziemy w gości bądź na zakupy, bo wiadomo w naszym wieku jest już ciężko dźwigać te tobołki a więc też od czasu do czasu sobie razem jedziemy, trochę z konieczności a nieco i dla przyjemności. Również i ja, jak przystało na kobietę zawsze mam coś w domciu do zrobienia a zatem tak pomaleńku czas nam płynie i nie wiadomo, jak te dni schodzą. Tym bardziej, jak się między innymi zajęciami z radością czeka na przyjazd synków do domciu. Nawet nasze zwierzaczki, kiedy do nich mówię że nasze pociechy niedługo do domciu się zjadą, to też się cieszą :) Mnie także radość i szczęście rozpiera, że zdołaliśmy się ze wszystkim wyrobić i teraz mogę sobie na spokojnie czekać na moich wspaniałych gości i nieco po odpoczywać, po tych wszystkich trudach, które jakkolwiek by nie było dały nam też trochę w kość. No ale teraz jest spokojna głowa i dlatego też, mogę sobie pozwolić na napisanie tego co miedzy czasie się u mnie działo i pozaglądać na Wasze blogi. Dodam też, że mężuś wraz z wiosną nabrał lepszego humorku i przyjemniej nam ze sobą jest być, no prawie jak za dawnych dobrych młodych czasów :) I chociaż, jak niekiedy w kościach nam co nieco strzyka oraz tu i ówdzie pobolewa, ale jest cudownie. Drodzy moi, również i Wam życzę samych wspaniałych wiosennych jeszcze dni bo jakby nie było zbliżamy się do lata, a więc niechaj Wam słoneczko przygrzewa a natura rozpieszcza pod każdym względem życia, bo to jest najważniejsze. Pozdrawiam Was cieplutko z wielką dawką serdeczności. Jeszcze raz bardzo dziękuję, że u mnie gościcie :)
Emma

32 komentarze:

  1. Miło że jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również jest miło, że Jesteś :) Serdeczności Pani Domu

      Usuń
  2. Emmo, ogród to też moje hobby. Konkuruje z prowadzeniem bloga. Wiosną trudno te dwie sprawy pogodzić. Pozdrawiam, Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nic nie jest w stanie tak konkurować z czasem jak ogród i poświęcony jemu czas :) Serdeczności Tereniu

      Usuń
  3. Hejka :)
    Teraz gorący czas to mało kto ma czas na siedzenie przed kompem, więc nie czuj się winna :D Nadrobisz zimową porą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, niewątpliwie tak dokładnie jest :) Serdeczności Agatku

      Usuń
  4. Czy to bez z Twojego ogrodu? Przepiękny. My działeczkę mamy dopiero od lipca zeszłego roku i wiem ile jest przy tym pracy. My naszą " układamy" od początku bo była bardzo zaniedbana, wiele pracy przed nami ale nie szkodzi, kiedyś będzie cieszyła nasze oczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale ogród odziedziczyłam po moich rodzicach a więc teraz wystarczy tylko o niego dbać, by cieszył nie tylko oczy i serce ale i wspaniałe z czasu dzieciństwa i młodości wspomnienia, które są dla mnie bezcenne i dlatego jest moją tak wielką życiową pasją. Wasza działeczka z czasem także się taką stanie, czego Wam z serca życzę. Bo nie ma nic piękniejszego i bardziej dla człowieka pożytecznego jak bycie wśród natury, której jesteśmy wielką częścią :) Serdeczności Violinowo

      Usuń
  5. Czy to bez z Twojego ogrodu? Przepiękny. My działeczkę mamy dopiero od lipca zeszłego roku i wiem ile jest przy tym pracy. My naszą " układamy" od początku bo była bardzo zaniedbana, wiele pracy przed nami ale nie szkodzi, kiedyś będzie cieszyła nasze oczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za przemiły komentarz. Przytulam cieplutko i życzę dobrego dnia :)

      Usuń
  6. O, jak miło znowu Cię czytać. Super, że wiosna w ogrodzie i w domu, takie to uroki tej pory roku hehe. Rozumiem ile radości dają prace w rabatkach i trzeba z tego korzystać, naładować akumulatory przez kontakt z ziemią, hehe, jest okazja. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda że najwięcej radości daje nam przebywanie wśród natury i dlatego tak wiele poświęcamy jej czasu, nie tylko dla samego zdrowia ale i też ku naszej w niej radości. Ciebie także miło mi widzieć i czytać Twoje posty :) Serdeczności Marzenko

      Usuń
  7. Napisałyśmy do siebie w tym samym czasie hehe Pewnie nasze podejście do życia pozwala cieszyć się życiem. hehe u mnie burzowo więc boli w kościach ale jakoś radośnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale, jak widać nie tylko nas blogi i ich treści łączą ale i też czas, który im poświęcamy. U mnie jak na razie od rana świeci słoneczko i jest cudownie, ale wiadomo że między czasie wiele może się w pogodzie zmienić. Oby nie, bo uwielbiam słońce i piękną pogodę którą i Tobie życzę :) Przytulam Cię Marzenko bardzo ciepło i pogodnie...

      Usuń
  8. Super, że Jesteś ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mijający czas wiele zmienia i to daje nam pewność, tego co czynimy i jakie decyzje międzyczasie podejmujemy. Dobrze, że Jesteś. Uszanowanie Emmo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja róznież zawsze coś mam do zrobienia w domu - masa rzeczy! Ale jak mnie znajomi odwiedzają to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy wiosna nastaje, mało kto siedzi w domu i to przed komputerem. Dlatego, ostatnio nas wszystkich jest tak mało na blogach. Ważna jest wspólna radość z przeżywania wiosny, realnie i wirtualnie kiedy jest na to czas. Ważne, że Jesteś i postanowiłaś nadal pośród nas być. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło jest czytać, że czujesz się życiem i pracą uszczęśliwiona. Również czekam na przyjazd syna :) który pracuje za granicą. Trudne czasy nas spotkały, że nasze dzieci muszą przebywać poza granicami naszej ojczyzny :( Najpiękniejsze są chwile razem spędzone i tego Ci właśnie życzę, a najbardziej cieszy mnie że wróciłaś i Jesteś. Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te nasze ogrody. Jak dobrze, że one są. Można się w nich pozachwycać, porozmyślać i odpocząć. Ja również każdą wolną chwilę spędzam w ogrodzie.
    Po prostu nie wyobrażam sobie życia bez mojej zielonej przystani.
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic, tylko pozazdrościć. Oczywiście pozytywnie!
    Super, że nadal Jesteś ;)
    Uszanowanko Emmo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bądź tylko wtedy, gdy masz poczucie bycia z nami. Najważniejsze jest życie realne z rodziną i tego się trzymaj. Również, czekam na przyjazd moich dzieci i są to najcudowniejsze chwile, kiedy są. Pozdrawiam Cię Emmo bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę przezacne grono zebrało się tutaj. Pozdrowaśki dla wszystkich z Autorką na czele!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam i serdecznie pozdrawiam. Kłaniam się Emmo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny pachnący bez !!
    Miło że jesteś...!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wpadłam zajrzeć jak żyjesz :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda, że jak jest przy domu ogród, to zawsze jest na nim coś do zrobienia i sporo energii trzeba w to włożyć. Widoki kwitnących kwiatów i krzewów jednak wynagrodza zawsze ten trud:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze że Jesteś, po prostu pisz to co masz w sercu. Ja też wciąż robię, jak nie w domu to w ogródeczku i lepiej to, niźli miałby się człowiek nudzić. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko ma swój czas i miejsce, super że Jesteś :) Pozdrawiam! Xmena

    OdpowiedzUsuń
  23. Ważne, że Jesteś :)
    Pisz, dla tych co Cie czytają...
    Pogodnego dnia Emmo

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć Emmo, widzę,że nie tylko ja dziś pomyślałam o Tobie. Wakacje się kończą to może już wróciłaś z wojaży i skrobniesz słówka? Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Emmo. Nie Ty jedna wracasz po przerwie. Serdeczności Kochana dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Niepoprawna romantyczka. Dom i ogród, ja z mężusiem, oraz wspaniali trzej synowie, a także dwa dorodne psy i cztery zabawne koty. Oto cała ja i mój życiowy dobytek, dający mi szczęście. Pozdrawiam serdecznie :) Dziękuję wszystkim odwiedzającym mnie gościom, za czytanie i komentowanie.

Wiosennie i pogodnie...

Wiosennie i pogodnie...